Final de campanie!!

Dragi prieteni,

Va scriu in primul rând pentru a va multumi inca o data pentru tot sprijinul pe care mi l-ati acordat pe tot parcursul campaniei.

Am adunat 40 de tone de capace si asta fara voi nu ar fi fost posibil. Nu pot decât sa ma minunez de câta solidaritate am intâlnit pe acest drum.

Din pacate, aceasta campanie am decis sa o terminam pe data de 15 noiembrie 2013. Nu am reusit sa adunam toata cantitatea necesara, dar nu putem continua. Marile cantitati de dopuri ce trebuie manipúlate zi de zi mi-au distrus mâinile si trebuie sa ma recuperez deoarece Alexandra are si ea nevoie de mâinile acestea.

In acelasi timp, ne-am pus in contact cu Clinica Neurologica de Acibadem din Turcia. In acest centru se practica o terapie diferita a aceleia din China, dar rezultatele la fel sunt foarte bune. Am trimis deja toate actele si asteptam raspuns din partea lor in privinta tratamentului ce i s-ar putea aplica Alexandrei. Ar fi foarte bine daca am putea merge, deoarece costurile sunt mai mici si in acest caz am avea deja banii adunati. O sa anuntam in momentul in care avem mai multe detalii.

In acest moment avem adunati 10.768, 14€. Pentru China inca am avea nevoie de 3.231, 86€ plus biletele de avion. Din acest motiv avem cateva planuri cu evente pe care le putem organiza pentru a reuni suma necesara. Planul nostru era sa mergem in august in China, apoi am amanat pentru luna octombrie, si acum, inca mai trebui sa asteptam pana sa adunam suma.

Pentru donatii, conturile ramân deschise:

În România:

– Sanda Beretci, mama Alexandrei

Valuta:                     RO87BRDE130SV78739951300, Banca BRD

RON:                        RO16BRDE130SV78740401300, Banca BRD

În Spania:

Alexandra Bianca Beretci

Caixa:                       2100.2021.91.0100404191

Caja Madrid:          2038.2252.30.3002331012

Nu uitati ca mai sunt inca destule cazuri similare al nostru si ii puteti ajuta si pe ei. Acuma ca v-ati obisnuit sa reciclati capacele, le puteti dona la o alta familia care are nevoie. Daca un cunoasteti pe nimeni, puneti-va in contract cu mine ca poate eu cunosc.

Inca o data, mii de multumiri pentru tot efortul depus si o sa va anuntam de viitoarele evenimente pe care le vom organiza.

Sanda Alina Beretci

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu