Nou tratament

Dragi prieteni,

După cum toți știți, noi eram programați la o noua operație în China cu celule STEM pentru Alexandra. Dupa ce începusem procesul pentru China, am aflat de o clinica din Turcia, de la Acibadem (clinica la care merg copii de la fundația Andrea Marin).

Dat fiind faptul ca pentru China nu strânsesem cantitatea suficienta, am decis sa insistam la clinica din Turcia. Asa ca, după ce au evaluat cazul Alexandrei ne-au comunicat primirea in clinica.

Călătoria noastră în Turcia a început pe 1 Decembrie și a luat sfârșit pe data de 6 decembrie. Acolo a fost evaluata situația ei de către neurologi și terapeuți. Pe durata șederii noastre am învățat noi terapii care i se pot aplica Alexandrei pentru stimularea musculara și pentru spasticitatea mușchilor precum și stimularea neurologica.

Aceste tehnici se numesc Bobath, Voita, craneo-sacral, kinetoterapie și tehnica Bowen. Aceste tehnici ne ajuta sa stimulam musculatura care în mare parte este atrofiata, provocându-i spasme musculare, cârcei și dureri continuate ale mușchilor. Noi, pana acuma am tot făcut exerciții pentru musculatura ei, dar nu era suficient și nici eficient împotriva durerilor. Cu aceste noi tehnici învățate ar trebui sa reușim sa eliminăm durerile musculare aproape complet.

Intorsi înapoi în Spania am contactat medici specialiști în aceste tehnici pentru a începe un tratament complet și de lunga durata combinând aceste tehnici. Am început deja cu sacro-craneal, Voita și Bobath, tehnici care sunt destul de cunoscute și practicate și aici. Însa tehnica Bowen nu este atât de cunoscuta și preturile tratamentului poate sa ajungă pana la 50 – 60€ / ședința. Din acest motiv, am decis sa fac un curs eu pentru a domina aceasta tehnica și a o putea practica acasă. Acest curs este un curs oficial de fizioterapeut cu diploma recunoscuta de către Comunitatea de Madrid. Acest curs are un preț de 500€.

Pentru restul tratamentelor am negociat preturile cu clinicile prin intermediul unui abonament. Astfel prețul ședinței este de 26€ în loc 35€. Pentru toate tehnicile sunt necesare o medie de 3 ședințe pe săptămâna. Pe lângă aceste tratamente, în scoală i se oferă un tratament zilnic respirator. Bunica ei a făcut un curs de reflexoterapie podala care i-l face în fiecare duminica.

Medicii ne-au recomandat sa ducem la capăt aceste tratamente, în special având în vedere situația ei musculara, și, după câteva luni, sa analizam rezultatele. De aceea, tratamentul din China în acest moment este în standby.

Tratamentul în Turcia ne-a costat 2.400€ în total (avion, cazare, mâncare, tratament).

Din banii ramași s-au achitat ședințele de terapie cumpărate pana acum și se vor cumpăra pentru următoarele luni, precum și noile adaptări ale scaunului după forma spatelui ei în acest moment.

Deși în Spania am terminat campania de adunare de capace, în România angajații firmei Emerson și ai firmei OfficeDepot, etc …  continua sa adune capace pentru Alexandra. Un coleg de la firma Emerson se ocupa cu valorizarea lor și banii merg direct în contul Alexandrei. Toți acești bani (de pe valorizarea capacelor și urna amplasata în campus) vor fi destinați terapiilor de care Alexandra are nevoie. Asa cum am făcut pana acum, o sa anunțam toate terapiile cumpărate precum și valoarea lor.

Mulțumim frumos pentru tot sprijinul acordat atât pentru campania cu capace cât si pentru donațiile primite. Fără ajutorul vostru nu am fi reușit sa facem nici măcar un sfert din toate acesta.

Cu mult drag,

Sanda

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu